“Afzien als ge goed bezig bent, is altijd plezant afzien,” het zou de Quote van de Week kunnen zijn. Ze komt uit het interview met Hans Van den Buverie na zijn wereldtitel in Zofingen tijdens het WK Powerman duatlon. De atleet van 12BO4 Oostende heeft het over een lastige wedstrijd, het gevoel om als eerste age grouper over de meet te komen, de ongevoeligheid voor zotte pronostieken uit zijn entourage en over het “bucket list” type…
Road To Marbella
Jogclub Podcast
- Zanger Syb van der Ploeg hoopt zich volgende maand te kwalificeren voor WK Ironman
- Sterrenveld aangekondigd voor EK Ironman Frankfurt
- MyWhoosh World Championships komt met bizarre prijzenpot van 1 miljoen dollar, kans voor Ãedereen
- NTB vindt in Sander Kool nieuwe voorzitter
- Dronken automobilist scheurt over fietsparcours IM Jacksonville tijdens achtervolging met politie


















