Lucy Charles-Barclay, de Britse triatlete die in oktober wereldkampioene Ironman werd in Kona, heeft onlangs haar zege in de Ironman van Hawaii laten vereeuwigen in de vorm van een tattoo. In een vrolijke video legt Lucy uit hoe ze na haar eerste Ironman, toen nog als age grouper, een kleine tatoeage liet zetten. In 2022 zag ze een auto-sticker met een zeemeermin rond de Hawaiiaanse eilanden gekronkeld. Ze maakte de belofte dat ze die afbeelding bij winst in Kona als extra tattoeage zou laten zetten. Ze werd tweede en vergat het hele verhaal, tot ze na haar wereldtitel in 2023 terug bij de bewuste foto uitkwam. En dus kwam ze in Soho terecht in een tattooshop. De tattoo-artist gaf haar overigens de keuzes uit 3 formaten, maar Lucy koos uiteindelijk voor het grootste formaat. “Het is eerder een plezierige pijn,” lacht Lucy in de video hieronder, waarin je ook het mooie resultaat ziet. En het levert haar alvast heel veel positieve reacties op:
Road To Marbella
Jogclub Podcast
- Ironman reageert op lekke banden Hamburg en spreekt van sabotage: ‘We zijn diep bezorgd’
- Baby op komst: Marlene de Boer zwanger, dit jaar niet meer in actie
- AG1: deze maand kun je voedingssupplement extra voordelig uitproberen
- 3athlon Praat Aflevering #342 – Van metaalsplinters tot on-Nederlandse taferelen
- Prachtige overwinning: Michelle Simons snelste overall Age Grouper Ironman Hamburg


















