In de Sportics cross duatlon van Westrozebeke was het voor Mario Vanacker een bijzonder fijne gelegenheid om aan voor- en na foto’s te doen. Aan de start en in de eerste run liep iedereen er nog redelijk proper bij, maar in het mountainbiken was het vooral modder troef. Toch herken je in onderstaande foto gallerij nog meer dan voldoende duatleten. Geniet van de foto-reportage van Westrozebeke van onze huisfotograaf:
Road To Marbella
Jogclub Podcast
- Zanger Syb van der Ploeg hoopt zich volgende maand te kwalificeren voor WK Ironman
- Sterrenveld aangekondigd voor EK Ironman Frankfurt
- MyWhoosh World Championships komt met bizarre prijzenpot van 1 miljoen dollar, kans voor Ãedereen
- NTB vindt in Sander Kool nieuwe voorzitter
- Dronken automobilist scheurt over fietsparcours IM Jacksonville tijdens achtervolging met politie


















