We zijn nog maar halverwege de eerste dag van het Europees Kampioenschap voor AG en ons land is weer een Europees en vice-Europees kampioen rijker!

Bij de dames F55 pakte Françoise Théate de titel, zelfs na een penalty.

Bij de heren H55 hield Hugo Van Hamme de Belgische eer hoog. Na een periode van blessure en weinig lopen kon hij toch met de tweede stek aan de haal gaan.

Naarmate de dag vordert zullen we nog interviews posten. Op het einde van de rit hebben jullie nog een overzichtsartikel te goed!