In een persconferentie voor het WK Ironman 70.3, dat dit weekend in het Amerikaanse St-George plaatsvindt, liet Ironman CEO Andrew Messick doorschemeren dat het WK Ironman wel eens op een locatie buiten Hawaii plaats zou kunnen vinden in 2022. Vorige maand werd al bekendgemaakt dat het WK Ironman uitgesteld zou worden tot februari 2022 vanwege de strenge coronamaatregelen op Hawaii, maar ook voor februari blijft de situatie twijfelachtig.
“We overwegen alle opties”, laat Messick weten. “Dat betekent dat we ook de optie van een andere locatie overwegen. Het is niet te zeggen wanneer deze beslissingen worden genomen.” Of het een eenmalige verplaatsing van het WK zal zijn of net zoals bij het WK 70.3 een jaarlijks veranderende locatie, is nog onduidelijk.
Road To Marbella
Jogclub Podcast
- Nederlands Marathon Kampioen Mikky Irene Keetels debuteert met 36e plaats Tri Amsterdam
- Tri Amsterdam: dit zijn alle AG Nederlands Kampioenen Standaard Afstand
- Jeroen Mathys en Lisette Wennekers-Berkman zegevieren bij Triathlon Delft
- Ontketende Solveig Lovseth pakt na wereldtitel nu ook Europees Kampioenschap Ironman Hamburg
- Gijs van Mierlo en Steffi Hu-Menzinga naar felbegeerde zeges Tri Amsterdam


















